Øg din omsætning med Google Adwords - KTH Media  

Blog

Øg din omsætning med Google Adwords

Med Google Adwords har du mulighed for at få flere mennesker ind på din hjemmeside, således at du kan øge din online-omsætning.

Google Adwords kan også blive brugt til at få folk til at tilmelde sig dit nyhedsbrev, kontakte jer angående et produkt og for at få kunderne til at vende tilbage til din hjemmeside.

Du er sikker på at du ikke vil komme til at betale for folk som ikke er i din målgruppe, da det kun er personer der leder efter dine produkter der finder dig.

Google Adwords giver dig også muligheder for at måle din kampagne. Den fortæller dig hvor mange der rent faktisk lægger mærke til kampagnen og hvor mange der klikker sig videre ind på din hjemmeside.

Google Adwords er ikke kun for internetbutikker

Som en bonus oveni vil du kunne vælge om hvorvidt din virksomhed skal findes lokalt, regionalt eller globalt. Dette gøres ved hjælp af indstillingerne som Google Adwords tilbyder og gør det et relevant produkt for de mange butikker i byerne.

Er man en nystartet butik der er bange for ikke at se resultater, kan du være helt rolig. Google Adwords kræver nemlig kun at du betaler når din reklame har den virkning som du ønsker.

Da du heller ikke vil skulle betale penge, når der ikke sker noget, er Adwords også perfekt til at teste nye søgeord.

Med nogle af de sporingsværktøjer som Google tilbyder i deres Adwords, vil du kunne se de salg som du genererer på grund af annoncerne. Oveni det, tilbyder de også at sende en rapport over månedens vigtigste tal og statistikker.

Hvis man mener at det er for teknisk for en selv, har Google valgt at lave et Google-certifikat. Du kan derfor være sikker på, at hvis du vil outsource denne del til et bureau, så har de 100% forstand på Google Adwords.

Skriv en kommentar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *